Alla inlägg under maj 2011

Av Tvtpanfu gänget - 31 maj 2011 18:40

 Hello   tjuv titta titte på pandasnyggs blogg   och fick veta att    i juni kommer det 10 levels till!   och nu finns det 50 levels så 50+10 är allså 60 så 60 levels wow! det är mycket sart kommer man upp på hundra   kolla här


   coolt va! det har varit jätte varmt i dag och men kunde gå i bikini men man svettades endå    och kolla in den här bloggen http://anzylanzy.bloggplatsen.se/  väldig bra faktiskt  

 

  


ps. det är  barnens dag i morgon

Av Tvtpanfu gänget - 31 maj 2011 13:21

Hej! gick just in på panfu. Det är guldpanda dag i dag! För vandla dej till mini i maskinen i grottan så får du gå på party i barn kammaren! här är en liten

 bild på mej i gp kläder och mini! 

  och här en bild på mej när jag tycker synd om räven

  stakarn    

Panda snygg ska göra en ny desing åt mej! Panda snyggs blogg har du här http://panfusnygg.bloggplatsen.se/ värds bäst säger jag bara men nu måste jag sluta!


 


ps. gorde ny bild och sluta inlägg med   




Av Tvtpanfu gänget - 30 maj 2011 18:14

Hej   jag har inte kunnat göra bilder på panfu men nu kan jag det! Så jag har inte visat min koja så här är en bild på min panda och min koja!      


     den sista ska jag ha varje gång jag slutar ett inlägg!     i övermorgon tänker jag göra ett inlägg med massor av pandor som ville vara med i min blogg.    


hej då från

Thysan              


  


  



Av Tvtpanfu gänget - 29 maj 2011 15:48

Säger bara en sak  LYSSNA NU! Tre jätte bra låtar: veronica maggio jag kommer och taylor swift mean och eliza doolittle pack up  



 


 



hejdå från thysan

Av Tvtpanfu gänget - 29 maj 2011 11:37

 Äntligen har jag börjat blogga!   Den här bloggen ska handla om panfu.se och  lite om min tankar! Hoppas ni kommer gilla den   kommentera gärna om vad ni tycker. vill inte ha några dumma kommentarer. hejdå från Thysan

Tidigare månad - Senare månad

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards