Alla inlägg under juni 2011

Av Tvtpanfu gänget - 29 juni 2011 11:53

 Här är lite presenter till nogra jag gillar:

till tv16:

my pet! 

 till vivvian5:

my pet!

till pandasnygg:


Myspace Fun Flash Generator 
 
vivvian och tv16 hoppas ni gillar era data husdjur
och pandasnygg gillar du t-shirten?
 

 

Av Tvtpanfu gänget - 29 juni 2011 07:55

  Vill du få spel till  Vill du få spel till din blogg? Här finns det:  http://www.gameportal.net/game/

Av Tvtpanfu gänget - 27 juni 2011 11:19

Lysnar och lysnar och lysnar på selena gomez!!!!!!!!!! Hon släpper en skiva imorgon/idag!!!!!!!!! På Wikipedia står det imorgon , men man kan bästella den i dag på www.cdon.com  mamma har lovat mej att göra det idag    

We're goin round and round, we're never gonna stop goin
round and round, we'll never get where we're goin
round and round, well you're gonna miss me cause I'm getting dizzy goin
round and round and round    oj!!! det är så svårt och att inte låta bli och sjunga med.  Nogra Selena  länkar http://selenagomez.com/home hennes offisiela websida! youtube kanal http://www.youtube.com/user/SelenaGomezVEVO  två videos:

 

Av Tvtpanfu gänget - 26 juni 2011 11:57

  Tjena! ´Först så måste ni bara se vilcken säkerhets kord det var när jag skulle logga in:    peru är en stad i nogot land men nu ska jag gå in på panfu  kolla man får party möbler hos lilly i skönhets salongen!!!!!!!

    


Av Tvtpanfu gänget - 25 juni 2011 19:34

Jag ger mej! Jag kan inte stå imot och blogga! liten bild från panfu:

   hi hi komstymen får man hos pingoo! då får man gå in på is party i balsalen!     


Av Tvtpanfu gänget - 25 juni 2011 11:43

Hej jag är sjuk! kan inte skriva så mycket. jag är magsjuk. det har hänt mycket i panfu. jag är trött... jag kanske inte skriver tills jag blir frisk men du, jag slutar aldrig att blogga

Av Tvtpanfu gänget - 24 juni 2011 13:56

Jag vet att jag är tråkig jag har gäster dom åker imorgon bloggar då!

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards