Alla inlägg under juni 2011

Av Tvtpanfu gänget - 10 juni 2011 21:01

Tjabba! har varit på examens fest hos en klas fest! vi gorde massa tävlingar och åt snaks! förlåt att det blev fel ordnigen med pingoo bilderna och att en bild fattades för att den blev helt vitt   här är alla (förutom en) i rätt ordnig:

  

  

  

  

   och jag minns inte om jag sa det men idag fick  man en present ur maskinen i grottan: en kassaparat!!! kolla här!

  hi hi hi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men på måndag åker jag till estland. och troligt vis kan jag blogga där     jag vill visa bilder på köpcentret med skridsko bana!!!!!  men nu måste jag sluta

  


Av Tvtpanfu gänget - 10 juni 2011 14:28

HEJ! ÄNTLIGEN SOMMAR LOV JAG OCH TV16 OCH VIVVIAN5 (EN PANDA I MIN KLASS) SVETADES SÅ VI HÅLDE PÅ ATT DÖ! DOM SISTA MINUTERNA ÄR HÄMSKA MEN SEN TRENGDE VI OSS UT OCH SKREK SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HÄR ÄR EN PANDA SOM VILLE VARA MED PÅ BILD!

   ZADF8!!!!!! OCH IDAG EFTER AVSLUTNIGEN ÅT VI GLASS OCH ÅKTE OCH SHOPPA TITTA VAD JAG KÖPTE!

  SNYGG VA!? JAG HAR LETAT JÄTTE LÄNGE EFTER EN BASE BALL JAKA! DET ÄR EN PRICK SÅN! MEN I DAG FICK JAG BILDERNA PÅ PINGOO:            OJ DOM BLEV I FEL ORDNIG MEN JAG TROR NI VET VILKEN ORDNIG DET SKA VARA

 

Av Tvtpanfu gänget - 9 juni 2011 17:48

Först kolla ibn dom nya kläderna! Passar  till dom nyaste möblerna! som du kan se här http://thysan.bloggplatsen.se/2011/06/07/5544370-radda-pingloo/     men här är dom nya kläderna:

   rolig hatt! läs vad ella och max ( panfu bloggarna) tycker:

Sommarjobb på Panfu populärt?

June 9th, 2011

Varmkorv, vem vill ha varmkorv?

Jag, jag!!

Med senap eller ketchup?

Ketchup! Och en kringla därtill tack. :)

Kommer på momangen!

Max är riktigt bra som korvförsäljare tycker ni inte? Den där mössan passar honom särskilt bra! Med den kan du konkurrera med modellerna på en hattvisning. :D

Det är en multifunktions-skärm, perfekt för regn OCH sol. :cool: Här din korv är färdig. Det blir 5 pandamynt.

Heu, jag trodde jag skulle få kompispris?!?! Tss, vad är detta! Då går jag och letar efter en bättre korvförsäljare. Det finns säkert en massa Pandor som går omkring med en affär på magen idag som använder de nya kläderna till sitt sommarjobb. Max, du vet ju: konkurrens är bra för affärerna! ;) Ha så kul med att jobba


oj blev två bilder! men kollöa den här bilden:

 jo juste det! jag skulle ju visa bilder när jag hjälpde pingoo. men när jag tänkte spara bilderna var alla bilderna aldeles vitta    men han sa att jag skjuta ett fyvekeri och jorde jag de och så tackade han mej och sa att jag skulle koma till backa imorgon. 

  ps. imorgon är det skolavslutnig där jag bor

ps2. på måndag åker jag till landet estland så jag kaske inte kan updatera bloggen på en vecka.    om jag inte får låna dator där! hoppas det!



Av Tvtpanfu gänget - 8 juni 2011 16:53

Tjabba! Har just varit inne på panfu! Kompå att jag cskulle visa äventyret med Pingoo men när jag hade gjort klart det så kom jag på att jag hade glömt och göra bilder    men ska bäreta med ord: Jo man gick till karabiska stranden och tryckte på pingoo som stog där. han pratar om vad som hände, och så kom han på en idé´: om du sjuter ett fyverkeri så kanske min familj ser mej sa han. så jag gorde det. sen såg man en båt med pingoos på vattnet. sen sa han att man skulle koma till backa imorgon och sjuta ett fyverkeri. det ska jag göra! men kolla den här bilden :

   

Bilden gorde jag på www.pho.to  där kan man göra jätte fina bilder! även en sån här kan jag göra med din panda! komentera bara! och pandasnygg och tv16 kan jag göra en efter lyst utan tex under? 

 

Av Tvtpanfu gänget - 8 juni 2011 16:36

en panda ville vara med på bild!


  


 

Av Tvtpanfu gänget - 7 juni 2011 18:38

ska starta en omröstnig vilcket djur är bäst? hund eller katt jag kallar det :  vs   hi hi hi! se vilcken som vinner . men kolla den här bilden:


  VILL DU ATT JAG GÖR EN SÅN MED DIN PANDA SÄG DET I EN FRÅGA!  

Av Tvtpanfu gänget - 7 juni 2011 18:13

Hello!   Först kola in dom här möbler! Jätte roliga   ´

   kul! man kan va i sin träd koja och skrika: vem vill ha korv? hi hi hi! Men idag rengnade jätte mycket hos mej. Det blev en stor bula på gräset den var jätte stor! jag kanske ska lägga upp en bild på den i nästa inlägg! och hör på det här:

Pingoo förlorar sin familj

June 7th, 2011

God morgon Pandor,

självkart vill inte undanhålla vad Horst Hering såg genom sin kikare igår för er!

„Ay ay ay,  var ser jag i min kikare där? En, två, tre, fyra, fem, SEX Pingoos i en rolig segelbåt! Och som vågorna går. Milda kanoner, det ser inte bra ut det där. Nu lutade sig precis en Pingoo över kanten på båten. Och just då kom en stor våg och…plums! Den lilla Pingoon plumsade i vattnet med näsan före! Och båten? Den seglade iväg!”

Sen teg han, med blicken i kikaren. Med darr på rösten frågade jag: “Vad hände med Pingoo??”. Horst Hering svalde högt. Sen sade han med ovanligt tyst röst: “Jag kan inte se honom någonstans i kikaren…” :shock: I hela 3 minuter vågade ingen säga något. Ella och jag såg förstulet ned i marken medan Horst Hering klamrade sig fast vid kikaren och höll utkik efter Pingoo. En tår trillade längs med hans kind och har ursäktade det med orden “Den här råa kustvinden gör alltid att man får tårar i ögonen”. Kort därefter hoppade han upp och skrek “Där är han! Pingoo lever!!! Och han simmar rätt emot Panfu” :) Puhhhh!! En tung sten lyftes från våra hjärtan!!

Enligt Horst Herings beräkningar så kommer Pingo att ha simmat fram till karibiska stranden i morgon. Då måste vi verkligen hjälpa honom att hitta sin hitta sin familj. phu! det var mycket och skriva! men läskigt! jag ska gå och hjälpa den där pingvinen imorgon! 

  ps. imorgon ska jag sjunga!!!!



Av Tvtpanfu gänget - 7 juni 2011 13:46

Har precis kommit hem från skolan. Imorgon ska jag upträda på min skola! pirg. ska nog göra en ljud fil när ni hör mej gjära oväsen , nej jag mena sjunga!  he he  ! men kolla jag har en egen smiley på pandasnyggs chatt box!

  ha ha måste sluta nu hejdå! (oj det säger ju bilden åt mej)

 

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards