Alla inlägg under juli 2011

Av Tvtpanfu gänget - 31 juli 2011 08:18

tjena! snygg blingeePerriito
perriito pictures
guuuullirg

qiz

Av Tvtpanfu gänget - 30 juli 2011 20:55

eller frågor! klicka på den lilla knappen i info hörnan!


Av Tvtpanfu gänget - 30 juli 2011 10:19

Hej jag har kommit på att jag kan ge er roliga smileys! jag har nämligen laddat ner smile central! där får du super snygga smileys! här är ett exsempel: SmileyCentral.com om du laddar ner smiley cenntral xså får du andra roliga smiley! om du går in på webbsida kan du göra en egen smiley utan att ladda ner! klicka här så kommer du till editorn!

Av Tvtpanfu gänget - 29 juli 2011 21:49

´äntligen blogg! för ni som undrar varför jag inte bloggat är det för att vi bode nogra dagar i en lägenhet i talinn och där fanns igen dator! jag är ingen skönhets tjej men ett roligt recept på en ansiktsmask :


Ingredienser till en person:

Fruktköttet från en persika
1/4 dl vatten
1 tsk honung
1 äggula
3 msk olivolja

Gör såhär:

Mosa fruktköttet av persikan och blanda noga ihop med alla ingredienser förutom vatten. Ansiktsmasken ska inte bli vattnig, tillsätt därför lite vatten i taget och rör om ordentligt. Applicera innehållet i det rena ansiktet och låt verka 15-20 minuter. Skölj av masken med ljummet vatten eller torka försiktigt av med en fuktad handduk.

Tips: Om du är känslig runt ögonen, kan du applicera ett tunt lager ögonkräm runtom

ska nu sova *jäsp* ett pang inlägg imorgon

Av Tvtpanfu gänget - 24 juli 2011 19:25

Hej! äntligen har jag lärt mej att göra bilder i blingee(klicka för att komma ditt) ! om ni vill göra en men vet nte hur kolla denna video:

 men se nu min blingee! och gisa vilcken kändis det är!(vet ni om ni läst bolggen tidigare)!

Selena Gomez
selena gomez pictures selena gomez var det här igen! länk till bilden!

http://bln.gs/b/22bt8x ska göra litte blingee nu!

Av Tvtpanfu gänget - 24 juli 2011 09:08

Var nyss inne i panfu med min andra panda thysan1! hon gjorde jag när thysan inte funka  men nu gör hon det som tur är  men jag smla frukter men han inte klart  men i bloggen  idag stog det  att man fick en helikopter om man är klar! läs detta! delfinen fiksar en sak!

Delfinen Oscar blev befodrad

July 24th, 2011

Hallå Pandor,

jag samlade ihop hela 600 flygande frukter igår.
Bruno bakade muffinsen på nolltid och gav mig några att ge till Professor
Bookworm. Han blev så glad över några flygfruktsmuffins att han gav mig en egen
helikopter till min trädkoja i belöning.
Det är jättecoolt! En egen
helikopter! Nu kan jag gå på fruktjakt i min egen trädkoja. Och det gjorde jag
också hela dagen igår. ;)

Max, du är så efter! Jag har helikoptern i min
trädkoja sedan flera dagar. :cool: Nåväl medan
Max samlade flygande frukt i sin trädkoja så låg jag och latade mig på stranden
och simmade också lite gran med delfinen Oscar.

Oscar, som varje dag ger oss ett tips om säkert
surfande, var helt till sig. Han har nämligen blivit befodrad! :) Oscar är
nu redo att utbilda sig till „Quizmaster“ . Därför surfar han på internet så
fort han får tid till det för att leta efter frågor som han kan ställa till er.
Från och med på onsdag så kommer han inte bara ge oss tips, utan kommer också
att testa våra kunskaper med ett knivigt quiz. Självklart kommer vi att bli
rikligt belönade! ;)

Det är bäst ni går till Oscar och läser igenom
alla hans tips. Så blir vi ordentligt förberedda på quizet.  och sü kon ni klicka här där ni kan läsa tipsen untan att logga in! men har ni sett den här skylten när ni klickar x 

där det stür hoppas du haft en bra läs stund!

Av Tvtpanfu gänget - 24 juli 2011 09:08

Var nyss inne i panfu med min andra panda thysan1! hon gjorde jag när thysan inte funka  men nu gör hon det som tur är  men jag smla frukter men han inte klart  men i bloggen  idag stog det  att man fick en helikopter om man är klar! läs detta! delfinen fiksar en sak!

Delfinen Oscar blev befodrad

July 24th, 2011

Hallå Pandor,

jag samlade ihop hela 600 flygande frukter igår.
Bruno bakade muffinsen på nolltid och gav mig några att ge till Professor
Bookworm. Han blev så glad över några flygfruktsmuffins att han gav mig en egen
helikopter till min trädkoja i belöning.
Det är jättecoolt! En egen
helikopter! Nu kan jag gå på fruktjakt i min egen trädkoja. Och det gjorde jag
också hela dagen igår. ;)

Max, du är så efter! Jag har helikoptern i min
trädkoja sedan flera dagar. :cool: Nåväl medan
Max samlade flygande frukt i sin trädkoja så låg jag och latade mig på stranden
och simmade också lite gran med delfinen Oscar.

Oscar, som varje dag ger oss ett tips om säkert
surfande, var helt till sig. Han har nämligen blivit befodrad! :) Oscar är
nu redo att utbilda sig till „Quizmaster“ . Därför surfar han på internet så
fort han får tid till det för att leta efter frågor som han kan ställa till er.
Från och med på onsdag så kommer han inte bara ge oss tips, utan kommer också
att testa våra kunskaper med ett knivigt quiz. Självklart kommer vi att bli
rikligt belönade! ;)

Det är bäst ni går till Oscar och läser igenom
alla hans tips. Så blir vi ordentligt förberedda på quizet.  och sü kon ni klicka här där ni kan läsa tipsen untan att logga in! men har ni sett den här skylten när ni klickar x 

där det stür hoppas du haft en bra läs stund!

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards