Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Tvtpanfu gänget - 16 juli 2011 14:23

Jaaaaaaaaa!!!! jag ska ha en tävling! det är en tävling där du designar en docka och sen lägger upp den! så här gör du!

först går du in på  http://se.top-model.biz/se/oeversikt.html (klicka på länken)

då ser det ut så här:    ser du den där gröna ringen? där som användar namn skriver du: thysan-topmodel och som lösenord: tävling! obs! lösenordet kommer ändras när tävlingen är slut! sen lickar du på

   då kommer du hit:

  det jag ringat in där klickar du det spelar ingen roll vilcken dom leder till samma sak! då kommer det ett nytt fönster och det ser ut så här:

obs! bry dej inte om det där som kommer ibörjan kicka bara på *ok*

   klicka på den inrigade knappen! då kommer du hit:

  nu är det bara att kicka på den grej du vill ha tex. klänigar och designa din egna topmodel! sen står det vad ska dena outfit heta?suda bort 'namn' och skriv ditt namn tex. thysan! kicka sen på spara outfit och allt är klart! jag kollar vilcka som har gjort och så tar jag bilder på alla! sen visar jag dom i ett inlägg och sen så får ni rösta!!!! man får inte rösta på sej själv men gjärna på mottståndarna! lycka till



Av Tvtpanfu gänget - 16 juli 2011 14:13

har ni sett min nya headr! jag älskar den! och så har jag licksom gort blogg en jusare!

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards