Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Tvtpanfu gänget - 3 juli 2011 19:23

Kungfu panda  var sååååååååå bra   först var jag med en kompis som skulle vara med och se sen så ograr hon sej så fick jag gå med bara en kompis sen träffade jag viviann5 på bion! och imorgon så ska jag leka med vivan! och så ska jag gå på kör kurs!!! och på fredag är det konsär!!!!! men jag fick inte ett 'kompishjärta' av vivan. jag fick en 'kompispusselbit' av viviann5!!!!! ohh jag älskar det! och hon är ju veckans panda! och vian du vet varför! det är en speciell dag va? ja nu ska jag ficksa veckans panda!  och jag undrar när pandasnygg är klar med min designe! den som jag har gjort ser förskräklig ut! och jag har fått en ny smiley som jag har som en god natt skylt kolla!

   hi hi men nu är jag (redan) trött!

    



Av Tvtpanfu gänget - 3 juli 2011 14:04

 Ska nu åka till en kompis och vara med henne! sen ska hon och jag och en andra kompis se på bio och kolla på kung fu panda 2! trailer:

 åker nu!

Av Tvtpanfu gänget - 3 juli 2011 09:14

Yes! äntligen så går det! jag har gjort massa stora inlägg men jag får dom inte upp på bloggen    ja just det jag sulle ta upp alla levels men det orkar jag inte. 

joo det gör jag! men bara lite bilder inte alla! och nu har jag fått min selenagomez skiva se:

 kommit på en mycket bättre idé än att ladda upp bilder: man kopierar dom och sen klistrar in dom! smarta mej    tänker bomba med videos senare i ett inlägg kaske två     hi hi hi! jag avslöjarnu vem som är veckans panda : viviann5   kommer lägga henne i menyn nu ska bara gå in på panfu och ta en bild! och i nästa inlägg finns det en fråge sport!

 

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards