Alla inlägg under juli 2011

Av Tvtpanfu gänget - 20 juli 2011 17:41

Tjena! här är en video som du ska se! den är jääte rolig! det är selena gomez och demi lovato som dansar!

Av Tvtpanfu gänget - 20 juli 2011 17:26

Spela Panfu nu! Kicka bara

Jetzt Panfu spielen!

Av Tvtpanfu gänget - 20 juli 2011 14:29

 güta: kock vill a frukt till mjuka kakor i panfu

Av Tvtpanfu gänget - 20 juli 2011 14:18

Kolla den här smilayen! gjorde den själv! men tog bara bilden i google

pimp your myspace

Av Tvtpanfu gänget - 20 juli 2011 13:23

Tjena! idag har jag shopat! vi var i en hello kitty affär! bara hellokitty  

jag köpte en penna och ett sudd! allt var jätte dyrt! i estland är det erou 1 eoru= 9 svenska kr  just det! Pandasnygg har en ny blogg! eller inte nogon som är isttelet för www.panfusnygg.bloggplatsen.se utan med en annan panda! panju-love! den bloggen har ni här: http://panjusnygg.bloggplatsen.se/ tycker headern är jätte snygg! bra jobbat pandasnygg företen kolla detta pogram  

 nu ska min bror kolla dator!


Av Tvtpanfu gänget - 19 juli 2011 20:11

Heeeeeeeej!!! här sitter jag och svettas! det är jäääte varmt i taru,estland

vi har köpt ett tält pü jysk som barapop! feller sej skälj! jag kaske ska sova där i natt   Nej jag tänker inte säga godnatt men "sova inatt" passade lite! gjust det! jag skulle visa er den lilla röst knappen under " apsulot me" i menyn ni har säkert sätt den men snälla kicka  på den! då röstar du på mej!  det är bara och klicka! det kan du även göra här! 

Rösta på min sida på <a href=BloggRejta.se!" width="234" height="60" border="0" />
 
snäälla man kan rösta 1 röst per dator!  eller en kick per knapp! nu kan nu ju rösta 2 röster!
tjineling



Av Tvtpanfu gänget - 18 juli 2011 09:00

Godmorgon!  Idag åker jag till estland! vi åker båt så det tar ett dyngn! så jag kan inte updatera idag eller imorgon. igår träffade jag tv16 och pandasnygg på panfu! lite bilder:  Tack pandasnygg för bildena du gjorde mej en jääätte tjänst tack även för den bästa headern  jag haft!! hennes blogg http://panfusnygg.bloggplatsen.se/ värdens bästa blogg!!!  ok nu ska jag ättaa en hamburge toast! sen sääta mej i blien! och sen på båten och sen ähh nu ska jag åka till estland är lite lättare och säga! ses iövermorgon för jag uptradera bloggen även i estland!

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards