Alla inlägg under juni 2011

Av Tvtpanfu gänget - 6 juni 2011 17:38

Bytter header några gånger innan panda snygg är klar med min!  

  vad tycks!

 

Av Tvtpanfu gänget - 6 juni 2011 17:00

Tjena! Kolla in det här

  snygg bild va!? jag och tv16 gjorde den idag! ja just det! tv16 sov ju över så här var det: innan vi somna spela vi ett sfufnigs spel. nästa dag gjorde vi pankakor till frukost och gick och bada! men det var bara jag som våga doppa mej! sen åt vi jätte god mat och hade kul! men kolla vem som har kommit med på panda blogg listan på www.blog.panfu.se  se själva:

   ja!!!!! änligen har jag kommit med! fast bloggen fyllde ju bara en vecka igår! men det är inte lågt tills skolan slutar på fredag.  men det var bara det jag ville säga.

 

Av Tvtpanfu gänget - 5 juni 2011 16:16

 Tjena Thysan här  och Tv16   hi hi hi vi sover ju över men kolla in dom hära bilderna!


       vad tycks? en mur till våran värd! kul va!  men idag har jag laddat upp första ricktiga bilden! för dom andra har ju varit i panfu! och har ni sett min nya header

  fin va? sidan där man gör bra header är http://pixlr.com/editor/ men nu ska vi ha vatten krig dags att fylla pistolerna med vatten!

 

 

Av Tvtpanfu gänget - 4 juni 2011 20:18

Hej! jag sitter vid datorn och burar.... har varit och badat i sjön. väldigt kallt..... men ni kanse såg vem som var veckans panda det var Tv16 hoppas hon har sett det!  men jag vet att dom kom för nogra dagar sen men kolla här vilcka gulliga kläder!

    gulliga va!? jag ska nog visa bild kläderna när det kommer nya! och just det kolla detta spel! http://www.spel.se/spel_/faergstark-vaerld.html ROLIGT!! ska äta nogot nu 

  ps. imorgon fyller bloggen 1 vecka!!! och jag och tv16 ska sova över


Av Tvtpanfu gänget - 4 juni 2011 10:34

hej jag vet att det är lite tid imellan inläggen men jag läste hur man gorde för att få sin panfu blogg på pandablogglistan och man skulle komentera och sen göra ett inlägg såhär: hej ella och max det var jag som ville få min blogg i panda blogg listan! hoppas den kommer med! 

  ps. jag och tv16 och panda snygg ska ha en panda träff imorgon

ps2. jag och tv16 ska sova över imorgon

Av Tvtpanfu gänget - 4 juni 2011 10:19

Ja rubriken avslöjar allt.  Jag tycker omröstnigen är klar! Och resultatet är veckans bild: 20% veckans blogg: 20%  veckans panda: 60% så vinnare är veckans panda!!!!!!  och jag vet vem det ska bli!   se i menyn så vet vi! ville bara säga det.


 

Av Tvtpanfu gänget - 3 juni 2011 17:27

Hej!  Förlåt att jag inte blogga i går    jag lekte med tv16 och vi var på en jätte fin lekpark och hade vatten krig!!!! sen när jag blogga hände en sak med internet och kunde inte blogga. men idag har jag varit och shoppat och kjöpte jätte fina saker!!!!!   kolla in bildern från när jag var på panfu igår!

  ja fråga själva! jag skulle må illa om jag stog på huvudet hela dagen. har du en panfu  blogg du vill jag ska tipsa om. komentera bara detta inlägg och skriv din länk i den så kanse jag tipsar om den! kommer inte på nogot mera och skriva men i morgon ska jag och tv16 sova över så då ska vi skriva lite!!!


  ps. är med i en tävling på den här bloggen!! http://minilizzie.blogg.se/ kolla in den!


Av Tvtpanfu gänget - 1 juni 2011 20:26

  Tjena!   Hemma från Tv16 nu. Imorgon är det lov   det är det i 5 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iaf hos mej panda är fubbo med 6 men strunt samma det är bara nogra dagar till sommar lov!!! på min skola har vi en grej där man får upträda och varge klass säljer nogonting i min klass ska vi sälja godis!! jag ska upträda med den här låten


 är var låten bra tycker ni?   jag tycker det! men nu måste jag sluta  


 



Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards