Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Tvtpanfu gänget - 11 juni 2011 20:57

HEJ HAR HAFT VATTEN KRIG MED MINA GRANAR SKA SÄTTA PÅ NOGOT MYSIGT! HEJDÅ!

Av Tvtpanfu gänget - 11 juni 2011 12:37

      

Av Tvtpanfu gänget - 11 juni 2011 12:10

En cool bild gjort på www.pho.to

  Välkommen in i spegel rumet! och här bild på min profil som pandasnygg ville ha!

  en bild till!

  länk som jag tror tv16 vill ha! http://funny.pho.to/selena_gomez/  där gör du en sån här selena gomez bild! en bild till!

        

 

Av Tvtpanfu gänget - 11 juni 2011 09:11

Hej! mycket i panfu ja! kolla så mång fyverkerier det var på karabiska stranden:

  hi hi hi!!!!!!!!!!!!!!!  och igår funka present maskinen och idag funkar: level boostern!!! lägg märke till att på bilden ovan  står det att jag har level 34.

  var är jag? jo jag är den rosa pandan med konstig stek pana på huvedet! se5ek panan får man hos pan lee klicka på bilden på pan lee i högers nerdesta kant! men kolla vilcken level jag har nu!

  och den här grejen är inte gp så jag kan göra den kolla min hatt den ser rolig ut när jag ramlar gnenom hålet!

  liten plåt svamp! och kom på en rolig grej som  jag ska göra : dom fem bästa grejerna med panfu är:

  1.  träffa nya väner
  2. roliga spel
  3. alla äventyr
  4. levels
  5.  alla pandor!

dom fem semsta skakerna med panfu ( men panfu är ändå bäst!)

  1. man måste vara gp för alla funkfoner

Nej mer kommer jag inte på nogot mer. panfu är bara dålig på en sak!  om ni har en egen panfu blogg så kan ni väl  göra samma sak ( fast kanske med andra svar)  och be sen dom och göra så i sina blogg  och att dom ber att dom ska göra det i sina bloggar osv. osv. osv.

 






Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards