Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Tvtpanfu gänget - 20 juni 2011 11:35

Bloggar nu i incheknigen i flyggplatsen! jag har en galen lapp runt halsen   en person kom och ville cheka in men hon fõrstog nog att jag är fõr liten. nu hände det igen! hjälp jag ska flyga skjälv har jag nu i mitt huvud! jag skrek i bilen: när ska vi rõra oss!   jag vad hellt galen. men nu har jag stressat ner mej. bloggande lungar verkiligen mej! hi hi hi!!!!  ska nu kolla om det händer nogot i panfu! ohhh läs!

Hallå party-pandor! :)

Är ni redo för tuffa dörrvakter, coola dansshower och knäppa partyoutfits?(jaaa det är vi) Det borde ni vara, för det är partyvecka! :D

På onsdag kör vi igång! Då går startskottet för ispartyt i balsalen, där kommer det vara riktigt cooooolt. Manny kommer nämligen plocka fram sin ismaskin och förvandla golvet till en spegelblank isbana. Pingoo och hans familj kommer att visa er hur man festar i Antarktis. ;) Jag har redan tagit ett foto som visar när de tar några schyssta danssteg:

Lili har också blivit smittad av partyfebern. Som sömmerska och trendsättare för mode så är hon bara intresserad av en sak: Vilka outfits som är inne och vilka som är ute? Vem sätter nya trender och frågornas fråga:  Vem har de knäppaste outfitsen? NI får vara jury och vara med och bestämma vilka 100 Pandor som har de knäppaste outfitsen. På onsdag berättar vi mer! jaaaaaaaaaa party vecka!! OCH PINGOO OCH DOM VAR JÄÄÄÄÄTE sõta som vanligt...  har ni märkt kolckan längst ner i menyn i min blogg?

 


Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards