Alla inlägg under november 2011

Av Tvtpanfu gänget - 1 november 2011 20:10

Nu är jag i estland! Idag var vi på ettt badhus och min mormor (som inte kan simma) våga till o med ut i vattnet! Men nu är det så att Jag tänkte att jag skulle ha en tävling! Det blir en enkel tävling som inte ska ha nogon fråga,Nominerig eller annat. Jag anänder sidan www.random.org ,s slupp generator till att utse vinnaren! Detta vinner man: 

Första pris: Stort diplom, En stor länknig med bild högst upp i meny raden om ni har en blogg, En design, Samt ett bloggmärke. 

Andra pris: lmellan länknig med liten bild,Stort diplom samt bloggmärke och en bild. '

Slump pris(tar sen alla som inte van och gör om slupm grejen med dom): Design,Bloggmärke, mellan länknig med liten bild. Alla som deltar får ett bloggmärke och en liten länknig på listan av tävlande! 

För att anmäla sej Kommentera att du är med eller mejla mej på stallet.se (heter tvtpanfu) eller mejla på msp (heter thystar) Ses! 





 

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards