Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Tvtpanfu gänget - 4 augusti 2011 13:24

hej! nu ska jag visa hur man får spel i ett inlägg! det är 5 enkla steg så här:

Steg 1: gå in på spilgames.com klicka för att komma ditt!

steg två:  bläddra ner på sidan och klicka på en såddan knapp

   

steg 3: klicka på det spel du vill ha! (du kan änddra sida med pilarna högst up) tex save the tufo

  

steg fyra: bläddra längst ner på sidan och så ser du en liten fyrkant med en lång kod! kopiera korden som står där!

  sen klickar du på html kord grejen där du gör inlägg

  

steg5: klistra in koden i den stora rutan och klicka på ok!

klart! nu vet du hur man får spel in inläggen men den kommer bara vara en gul rua inann man sparar inläggen

Av Tvtpanfu gänget - 4 augusti 2011 10:39

kolla min statistik senaste dagarna! 

  snälla tipsa om min blogg! annars om man inte har så många besökare så är det inte så roligt att blogga :( kaske jag ska be nogon och blogga med mej? isså fall vet jag två jag ska fråga! men snälla tipsa och vi kaske kan göra länk byte?


Av Tvtpanfu gänget - 4 augusti 2011 10:28

Hej jay pea är i sanfan panfu idag med! se vad han säger:

  professorn? ner i gråttan då!   ohh den robboten dansa dör infu o hörnan är idag förlängesen när jag blen medlem!   gå till jay igen!   kolla du ser en liten bit av en gulpanda? det är jag! nogon som vill träffas och vara med mej i panfu? vi kan göra en serie eller nogot en bild film? komentera iså fall förjag behöver nogra serier till min serie dag på måndag!  men gör det här spelet!

 nogon som undrar hur man lägger in spel i bloggen? det kommer i nästa inlägg!

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards