Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Tvtpanfu gänget - 9 augusti 2011 11:55

på blogg retja så har vi börjat om :( så alla som rösta på mej rösta om!

Av Tvtpanfu gänget - 9 augusti 2011 11:18

  

förlåt men invignigen är kl 17.00

för vi skulle nogon stans på midag! jag får låna deras dator så jag kommer på invignigen! men från och med nu så hetr bloggen tvtpanfu! headern är också på plats så det ända jag behöver är ge lösen ordet till tv16! men komihåg kl 17.00 asså kl 5!   så! men så här ser headern ut! ( annan backrund för att den är genom skinlig):

  den ser kontig bara för att den kanten är i samma fräg som inlägg plattan! ska nu läägga in headern!

Av Tvtpanfu gänget - 9 augusti 2011 10:32

kommihåg invignigen! jag håller på med headern som kommer läggas upp! kommihåg: att frånoch med klockan 3 idag så kan du inte skriva www.thysan.bloggplatsen.se utan tvtpanfu istället för thysan! dignen kommer se ut som den gör nu! bara att istället för bara en bild på mej kommer det vara en bild på tre panda huveden! det är våra huvden: viviann5 tv16 och thysan! sebn så istället för bara thysan kommer det stå våra namn! men på invignigen så kommer inte vivan vara med utan jag och tv om hon kan! kommer du ihåg inbjudan:

  hi hi hi ohhh jag lägger in serien igen xD vet ej varför

   ok måste fortäta på headern nu hej då!


Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards