Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Tvtpanfu gänget - 8 augusti 2011 19:20

äntligen! imorgon är det stoor invignig av nya bloggen: tvt panfu! thysan i panfu kommer inte finnas kvar men jag är ju bloggare på www.tvtpanfu.bloggplatsen.se  det är bara att vivvian5 och tv16 ska börja blogga! iallafal kommer det vara stor invigning! här är din inbjudan:

 


Av Tvtpanfu gänget - 8 augusti 2011 19:16

Lägg märke till att jag har text över bilderna eftersom pratbubble texten blev sudig så det som står där är vad som står i prat bubblan! nåja låt serien börja....  

Av Tvtpanfu gänget - 8 augusti 2011 13:24

Semester för Max och Ella?

August 8th, 2011

Jippieee!!! :D

Postbåten kom precis med ett brev från Robby. Vår robotvän hade alltså inte glömt bort oss. Nu ska vi se vad han skriver…

Konnichiwa Ella san,

tack för ditt långa brev! Det verkar ju vara mycket på gång på Panfu! Jag och min metallkropp mår väldigt bra här i Japan. Jag känner mig som ihopskruvad på nytt här. :mrgreen: Robbynia, min syster och hennes japanska familj tar väl hand om mig. De har tagit hand om mig som om jag vore deras egna robotbarn och de presenterar mig ofta för andra robotar. Det finns så många av oss här! Min bästa vän heter Metal-O-Bot. Vi kompletterar varandra perfekt, för han är programerad att ställa frågor. Och jag ger honom då tips och information, precis som på Panfu.

Jag önskar jag kunde visa er allt. Kom och besök mig i Tokyo!

Er Robby

P.S Det här är ett nytaget foto av mig:

Om vi bara hade kunnat besöka honom… :(

Varför inte egentligen? Det är sommar och vi har sommarlov. Då åker ju många pandor på semester. De skriver hela tiden “Hej då, nu åker jag till Mallorca” eller “Kommer inte att vara online på två veckor, utan på stranden”. Då blir man riktigt avundsjuk.

Ja, verkligen! Men Pandorna? De vill ju veta vad som händer på Panfu…

Kamaria kan säkert skriva bloggen. Dessutom kan vi skriva blogginlägg med våra laptops även i Japan. Nå Pandor, vad säger ni om saken?


P.S Idag finns det ett väldigt speciellt romantiskt klistermärke från Penny! Fråga bara Jay-Pea i San Franpanfu vart ni hittar henne någonstans

Av Tvtpanfu gänget - 8 augusti 2011 12:51

kolla vilcken stor smileys jag gorde ! (jag tog grejer och sånt)http://www.smileycreator.com/creator/main.jhtml

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards