Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

ella och max i japan 3

Av Tvtpanfu gänget - 16 augusti 2011 17:18

  • före max och ella vill jag bara visa er dom senaste möblerna och säga: gå till hamnen och prata med fiskaren//thysan

Max och Ella i Japan 3

August 15th, 2011

God morgon Pandor,

Ella är i badrummet. Då kan jag berätta hur det slutade på Fujisan. Ni minns nog att jag stod där helt ensamt och att en pandatass tog tag i mig ur dimman. Först försökte jag vilt att slita mig loss. Men sen märkte jag att den andra tassen kändes alldeles mjuk och varm och ja…skön på något sätt. Jag höll den hårt, spärrade upp ögonen och stirrade spänt åt det hållet som tassen kom ifrån. Först såg jag bara en rosa ärm, sedan ett lila skärp och till sist blont hår. Då trillade polletten ned: det var Ella som höll mig i tassen! :shock: Jag måsste ha stirrat på henne länge för hon ryckte i min jacka och sa “hallå, är det någon hemma?”. Jag blev alldeles röd i ansiktet men det såg Ella som tur är inte genom dimman. Hon drog med mig i händerna och släppte inte förrän vi var uppe på toppen. :)

Max, skriver du hemliga meddelanden till Pandorna? Tss!

Öhm, ja alltså… :oops:

Hihi, det är väl inget att skämmas över. Hej Pandor, hur mår ni? Kamaria har berättat att “fettfria-pommes-partyt” börjar idag. Det blir säkert roligt!

Hmm, pommes frites med ketchup. Det får det att vattnas i munnen på mig bara jag hör det. Jag får långsamt nog av pasta och rå fisk!

Det säger du bara för att du inte är så bra på att äta med pinnar. :lol: Tänk er, Max stack pinnarna rätt genom sushin och åt på det sättet.

Det funkade ju jättebra. Jag förstår inte varför inte alla gör så här.

Låt mig gissa: för att det är jätteohövligt och ser barnsligt ut! :D Nåväl, Max har ju lite tid att öva. Idag går vi till kejserliga palatset i Tokyo. Där bor till och med en riktig kejsare och prinsar och prinsessor fortfarande, ungefär som prins William och Cate. [DRÖM] Vi hör av oss igen i dagarna.

Håll höjd tills dess

  

här finns del två och ett källa 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tvtpanfu gänget - 27 december 2011 12:54

Tja! Kom inte på någon rubrik. Jag kommer inte på något och skriva eller. Ses! p.s jag har ny blogg. www.thethystar.bloggagratis.se   ...

Av Tvtpanfu gänget - 24 december 2011 12:43


 

Av Tvtpanfu gänget - 24 december 2011 12:43


 

Av Tvtpanfu gänget - 16 december 2011 13:52


Japp jag är sjuk. Feber och ont i halsen. Gör såååååååå ont! Min status på msp:     ...

Av Tvtpanfu gänget - 11 december 2011 18:31

Hej! Har gort en blingee bild alldeles nyss.......Första gången jag blev HELT nöjdAnnars har det bara varit kladd.....  Föresten är det ju 3a advent idag! Snart är det jul!!!!!! Ses!  ...

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards