Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

glad pizza!

Av Tvtpanfu gänget - 20 augusti 2011 17:33

 

Tjen thysan här! är sååååååååååååå mätt! jag åt upp en hel pizza hos bruno i resturangen! kicka här för se bilder  men när jag kollade på pizza degen när jag var inne i köket så blinkade degen   klicka här för att se bilden  hi hi hi! skanu äta bruno speciall chips! hoppas dom inte blinkar! \(^.^)/ det var en japansk smiley som ni lär er göra när ni läser max o ella i japan 4 varsse god 

Max och Ella i Japan 4 (^.^)

August 20th, 2011

Hoho Pandor,

de närmsta dagarna har det varit lite tyst från oss. Men det betyder inte att vi inte har upplevt mycket…eller att vi har glömt er! Vi var så upptagna att vi knappt haft tid att skriva. Tyvärr kan vi inte berätta allt men ett par saker tycker vi är roliga:

Aaalltså vid varje hörn finns det automater! Man kan inte bara köpa godis och dricka i dem utan också leksaker, färska ägg, växter eller glass som man måste fånga först! Jag fångade något lustigt…:)


Jag har köpt mycket serietidningar i automaterna. Tyvärr kan jag inte läsa dem eftersom de har ett annat sätt att skriva på här. Men de ser i alla fall coola ut i min samling. :D Robby översatte också ett par av dem åt mig.

Robbys familj har något väldigt praktiskt: ett bord med uppvärmning! När det är kallare på kvällarna så sitter vi vid bordet och värmer oss. Det är riktigt mysigt!

Familjen har också ett konstgjort akvarium där det simmar omkring elektriska fiskar :!: De ser verkligen ut som riktiga fiskar! Roligt va?

Dessutom har vi upptäckt något roligt till bloggen: Japanska smajlisar! Här skriver man inte ansikten från sidan som vi gör utan man skriver dem så att man kan läsa dem utan att behöva böja huvudet. Det ser riktigt gulligt ut! Jag har skrivit ned några åt er här:

(^_~) = Blinka med ögonen
(^_^) eller (^.^) = Skratta
(>_(^_^)/” = Blinka
\(^_^)/ = Hurra!
(-.-) = Tycka att något är dumt
(T_T) = Gråta
(*_*) = Svärma för något med tindrande ögon

Pröva dem! Eller kommer ni kanske på ännu fler?

Och frågornas fråga: Vad finns det för nyheter på Panfu? Hehe, nu är det ni som är superreportrarna. Vi ser fram emot vad ni har att berätta! \(^_^)/

Håll höjd
Max
och Ella och Thysan(^_^)/”

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tvtpanfu gänget - 27 december 2011 12:54

Tja! Kom inte på någon rubrik. Jag kommer inte på något och skriva eller. Ses! p.s jag har ny blogg. www.thethystar.bloggagratis.se   ...

Av Tvtpanfu gänget - 24 december 2011 12:43


 

Av Tvtpanfu gänget - 24 december 2011 12:43


 

Av Tvtpanfu gänget - 16 december 2011 13:52


Japp jag är sjuk. Feber och ont i halsen. Gör såååååååå ont! Min status på msp:     ...

Av Tvtpanfu gänget - 11 december 2011 18:31

Hej! Har gort en blingee bild alldeles nyss.......Första gången jag blev HELT nöjdAnnars har det bara varit kladd.....  Föresten är det ju 3a advent idag! Snart är det jul!!!!!! Ses!  ...

Hejsan svejsan

Hoppas du gillar detta! Min blogg! Som helt vanlig men endå speciell ;)

Apsolut Me!

här är dom gamla inläggen från tvtpanfu tjejer!

Har du en fråga?

50 besvarade frågor

Min gäst bok

hittar du nogonting??

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

do you speak English?


Ovido - Quiz & Flashcards